Vabilo

Prvi šolski dan – Prihova

Obveščam vse učence, da bo začetek pouka v petek, 1. 9. 2017. Učenci od 2. do 5. razreda začnejo prvi šolski dan s poukom ob 8.20. Pouk bo potekal po urniku, do 12. 45. Učenci od 2. do 5. razreda prinesete s seboj vse šolske potrebščine.

Šolski avtobus bo zjutraj vozil po ustaljenem voznem redu. Odhod šolskih avtobusov bo tega dne ob 13.30, kombija pa ob 13.00.

Malica, kosilo in OPB bodo organizirani.

Prvošolce s starši vabim v šolo ob 9.00.

Želim vam prijeten začetek novega šolskega leta.

Vodja podružnice:

Mojca Vreš, prof.

Zaplesali v poletje

V sredo, 21. junija, je bila v športni dvorani Milenij prireditev ob zaključku šolskega leta,  Zrcalo leta. Učenci so se sprehodili skozi leto in prikazali njegov utrip.

Prvošolčki in drugošolci so nas presenetili z znanjem angleščine. Igraje in s petjem so se hitro naučili dele telesa, števila in štetje. Tretješolci so zaplesali po ritmu ure. Da je ples lahko tudi prava umetnost, sta dokazala Nik in Hana. Seveda pa leto ni minilo samo v plesu in petju. Učenci so se pridno pripravljali tudi na različna tekmovanja. Tako so nas petošolci z igro Nebesno gledališče spomnili na Cankarjevo tekmovanje. Učenci 4. razreda so se izkazali kot mojstri deklamacij. Točko so popestrili še s petjem. Tjaša in Alja sta nas ob zvokih klavirja odnesli v svet glasbe. Hudomušno so klovni otroškega pevskega zbora prikazali vse vragolije iz šole za klovne, pevci pa slavili hvalnico čokoladi. Podružnično šolo Kebelj   sta zastopala harmonikaša in kitaristka. Učenci s Prihove so z igro in s pesmijo Prisluhni školjki uspešno rešili najstniške težave Kaje in Tomaža iz filma Poletje v školjki. Prireditev je zaključil ravnatelj, ki je na koncu najuspešnejšim učencem letošnjega šolskega leta čestital in podelil priznanja (galerija).

Šola v naravi – CŠOD Lipa

3. DAN

Včerajšnji dan je bil pa res naporen! Ura je že sedem, večina še spi. Nič ne pomaga,zajtrk čaka, zato je potrebno vstati. Po zajtrku pa zopet s polno paro naprej. Kaj vse so počeli danes?  Plezanje na plezalni steni, res zanimiva, a ne tako enostavna stvar kot izgleda. Otroci so spoznali osnove plezanja, pomen stopalk in prijemalk. Plezali so po nizki plezalni steni. Spoznali dve  plezalni igrici: 1,2,3 žabica in  Kuku, sem že tu. In tu je bila tudi sadna malica- maline  lokalnih pridelovalcev.  Druga delavnica je bila Žebljanje. Vsak otrok si je izdelal spominek za domov. Na jesenovo deščico so obrisali lipov list. Nanj so označili enakomerne razdalje. Na označene točke so enakomerno zabili žeblje. Nazadnje so žeblje prepletli z volno in nastali so čudoviti spominki na COŠ dom Lipa. In ostalo je še najtežje opravilo- pakiranje in pospravljanje. Kako zopet vse spravit v kovček ali potovalko?  Težko, a pri večini je šlo. Uf, utrujenost narašča. Še kosilo in hajd domov. Pa ni bilo čisto tako. Pred slovesom smo prejeli še priznanja. Vsak udeleženec ŠOLE ZA MALE ŠKRATE je prejel priznanje za sodelovanje v šoli v naravi- tudi učiteljice. Otroci pa so prejeli še posebna PRIZNANJA za  urejenost sob po zajtrku ( postiljanje, pospravljene stvari).

Vsem dobitnikom PRIZNANJ iskrene čestitke.

Nasvet:  Doma nadaljujte z jutranjim postiljanjem in skrbite za urejenost stvari.

Domov so se vrnili vsi srečni, zdravi polni prijetnih doživetij in pisanih vtisov.

2. DAN

Noč je  minila mirno. Napočil je nov sončen dan. Vse  skupine so pričakale nove   naloge. Dve skupini sta danes izdelovali pastirska glasbila  in se igrali pastirske igre. Izdelali sta dva roga iz leskovega lubja. Sliši se enostavno, pa ni. Najtežje je izdelat ustnik, ki ga izdelamo iz javorovega lubja. Vsi člani skupine so nazadnje zatrobili na izdelan rog. Naučili so se dve novi pastirski igri : Šola in metanje obročev. Vse  potrebne rekvizite za izdelavo  iger so  pripravili otroci sami. Dve skupini sta se danes preizkusili v streljanju z loki. Tetive pa res ni lahko napeti!  Pisali smo razglednice  ter se po kosilu posladkali s sladoledom. Dve skupini sta se preizkusili v splavarjenju in postavljanju mlinčkov. Sprehodili so se tudi  po učni poti.  Spoznavali smo pomen orientacije ter se poigrali z orientacijskimi igrami.  Maketo okolice  doma Lipa so prikazali v peskovniku ter na igrišču s kockami. Vsako izdelano maketo pa so seveda morali tudi utemeljiti. Zvečer po večerji pa smo imeli prosti čas. V prostem času smo izbirali med različnimi igrami: nogomet, namizni tenis, mini golf,  igra v peskovniku, guganje, zadevanje v tarče. Pa da ne pozabim, hrana je odlična in je je več kot dovolj. Tudi danes nam je čas kar prehitro minil. Preostalo nam je le še umivanje, poslušanje pravljic in sladko spanje (galerija).

1. DAN

Prispeli smo v Čermošnjice.  Majhna vas, kjer stoji COŠD Lipa. Najprej smo  se razporedili v skupine in odšli  pogledat  sobe, kjer bomo prebivali v naslednjih dneh. Po skupinah smo odšli  na kosilo. Po kosilu smo se najprej namestili v sobe, si oblekli postelje ,nato pa odšli na igrišče, kjer smo imeli prosto igro. Nato smo pomalicali  in se  po skupinah  odpravili na delo. Prva skupina je streljala z loki in pisala razglednice. Druga skupina je izdelovala  pastirska glasbila, tretja skupina pa je odšla k potočku, kjer je spuščala splave, postavljala mlinčke v potočku ter opazovala  pravega potočnega rakca. Ura je kar prehitro tekla in že smo odšli na  večerjo. Po večerji  smo se odpravili na večerni pohod po Čermošnjicah, kjer smo izvedeli  veliko o ljudeh, ki so v preteklosti živeli v teh krajih.

Ob 22. 00 smo pridno zaspali, saj nas zjutraj čaka nov dan poln novih doživetij.

Lep pozdrav vsem.

Obvestilo

Učenci so varno prispeli v CŠOD Črmošnjice.

Letna šola v naravi 2017

5. DAN

ŠOLA V NARAVI

Res mnogo se danes in tukaj godi.
Prvenec je plavanje. Voda uči.
A poleg še druge so lepe stvari;
vse polne življenja in polne moči.

Dopoldan, popoldan le plavanje je;
Morski psi, Lepotice in naloge vse;
Zvečer pa tunel, Portorož in Piran,
da spanec je trden. Nov pride spet dan.

Slovenska obala je z ladje krasná.
Se čud’jo otroci, je polno vsegá.
Zvečer v četrtek pa zbor naj še bo.
Delfinčki priznavajo delo trdó.

Bo breme odpadlo učit’ljem s srcà
ko srečno se šola na morju konča.
Ponos se jim vidi, ker plavajo vsi.
Otroci v prihodnost odhajajo vsi.

M. B.

4. DAN

Kmalu po dobrem zajtrku smo se izkazali v plavalnih spretnostih, saj je plavanju sledilo še preverjanje našega znanja. Popoldan smo se z ladjico popeljali ob naši obali vse do Portoroža in nazaj, zvečer pa po večerji odhiteli na zabavo. Družabnim igram ob dobri disko glasbi je sledila podelitev priznanj. V lahko noč nas bo pospremila morska pravljica in šepet morja.

3. DAN

Na bazenu in v morju smo spoznavali različne tehnike plavanja. Nato smo se odpravili v Piran. V akvariju smo občudovali različne živali. Pojedli smo tudi najboljšo pico na obali.

2. DAN

Plavalna  treninga (dopoldanski in popoldanski) sta sta minila zelo hitro. Po večerji smo si ogledali soline. Dan smo zaključili z igranjem nogometa in odbojke.

1. DAN

Po ogledu Luke Koper, smo se namestili v bungalovih Salinera in pojedli kosilo. Kmalu smo ugotovili, da voda v bazenu in morju ni prav nič mrzla. Po večerji smo se odpravili v Portorož na slasten sladoled (galerija).

Obvestilo

Učenci 4. razredov so srečno prispeli v Strunjan.

Pozdrav pomladi in moji mami

Pomlad  je že prišla v naše kraje in z njo tradicionalna prihovška  prireditev  Pozdrav pomladi in moji mami.  Učencem podružnice Prihova in otrokom vrtca so se letos pridružili posebni gostje, ki so zlasti z glasbo popestrili program. Tako so se predstavili harmonikar Žan Pučnik, MPZ Prihova, Ljubica Špurej- Jazbinšek (članica skupine Zaka pa ne), Majda Majer (bivša članica Navihank) in trio deklet Me tri do polnoči. Učenci šole so predstavili muzikal Poletje v školjki.  Otroški pevski zbor pa je skupaj z Moškim pevskim zborom  Prihova zvabil marsikatero solzo v oči (galerija).